Розвиток науки і техніки сприяв появі нових форм навчальної комунікації, новітнім методам розв'язання освітніх завдань. З огляду на це роль вихователя набула нової якості. Він розвиває пізнавальні якості дошкільника, його життєву компетентність у різних соціальних інституціях. Водночас відбувається еволюція змісту, форм і методів навчання, яка спонукає до розробок і впровадження нових новітніх освітніх технологій. Досвід показує, що все нове із часом стає традицією і що традиції утверджує соціум, а новаторами виступають яскраві особистості реформаторського типу. На сучасному етапі все очевиднішим стає те, що традиційна освіта, орієнтована на передавання знань, умінь і навичок, не встигає за темпами їх нарощування. Специфічними особливостями інноваційного навчання є його відкритість майбутньому, здатність до передбачення на основі постійної переоцінки цінностей, налаштованість на конструктивні дії в оновлюваних ситуаціях, основою яких є інноваційні педагогічні технології. Інноваційні педагогічні технології в педагогіці пов'язані із загальними процесами у суспільстві, глобальними проблемами, інтеграцією знань і форм соціального буття.

І

Впровадження

Інноваційних технологій в ДНЗ №29 "Колобок":

- Інтеграція освітньої діяльності. (Авт. Гавриш Н., В.Ільченко).

- Художньо-мовленнєва діяльність .( Авт. Гавриш Н. )

- Психолого-педагогічне проектування взаємодії дорослого і дитини. (Авт. Піроженко Т.О. )

- Особистісно орієнтоване навчання. (Авт. Подмазін С.І.).

- Методика дитячого експериментування в природі. (Авт. Лисенко Н.В).

- Гуманістична концепція виховання В.Сухомлинського.

- ТРВЗ (теорія розв'язання винахідницьких задач). (Авт. Альтшуллер Г.С., Сидорчук Ї.О., Гін С.І.).

Кiлькiсть переглядiв: 321

Коментарi