Ви знаходитесь тут:
- Головна
- Методична скарбничка
Сучасне життя України потребує переорієнтації роботи дошкільних закладів згідно з сучасними тенденціями духовного, економічного та національного розвитку країни. Тому керуючись Законом України «Про освіту» робота нашого колективу спрямована на виконання головної мети:
-формування соціальної компетентності та навичок безпеки життєдіяльності через гру,
- розвиток здоров’язбережувальних особистісних умінь дитини в умовах сучасного дошкільного закладу та використання нетрадиційних, альтернативних технологій і методик, спрямованих на зміцнення та відновлення здоров’я дітей,
-формування творчої гармонійно-розвиненої особистості.
На досягнення поставлених завдань спрямована велика комплексна робота, яка спирається на сьогоднішні наукові дослідження, методики, технології в галузі педагогіки та психології. В нашому дошкільному закладі створене розвивально-виховне середовище, яке стимулює розвиток, виховання дітей, сприяє забезпеченню емоційного та фізичного комфорту вихованців. Педагогічний процес в дошкільному закладі складається з таких компонентів:
-спеціально-організована діяльність (різні види і типи занять),
-спільна діяльність дітей і педагога (ігрова, зображувальна, театралізована, читання),
-самостійна художня діяльність,
-самообслуговування
Стиль спілкування з дітьми-"не поруч, не над, а разом"
Організація методичної роботи в закладі спрямована на стимулювання творчих пошуків, активності педагогів, впровадження перспективно-педагогічного досвіду, забезпечення в колективі такого емоційно-психологічного клімату, який сприяє пошуку нових ефективних прийомів роботи з дітьми, розвиткові творчої активності педагога, умінню аналітично підходити до результатів своєї праці і як наслідок, в нашому закладі зібраний досвід вихователів.
Мороз Н.В. "Формування пізнавальної активності старших дошкільників"
Ковтун І.Л. "Соціально-моральний розвиток як головний ступінь компетентності особистості"
Коломієць І.І. "Дослідницько-пошукова діяльність як активний засіб навчально-виховного процесу"
Данильцева Н.М. "Розвивальне середовище як сукупність природних, предметних та соціальних умов, необхідних для розвитку особистості дитини"
Скотар О.В. " Розвиток мовленнєвої компетенції дошкільників"
Черкай Л.В. "Формування екологічної культури особистості через її духовний розвиток"
Мандрикина С.А. "Формування позитивної мотивації до навчання в школі старших дошкільників"
Сотник Н.В. "Креативний розвиток молодших дошкільнят через спілкування з природою"
Методична робота в закладі носить комплексний характер і ведеться за кількома напрямками:
-безпосереднє підвищення кваліфікації через систему методичних семінарів, практикумів, творчих відкритих занять,
- створення методичного комплексу з проблеми розвитку дітей,
- розробка занять , дидактичного матеріалу, посібників.
Згідно Положення про методичний кабінет дошкільного закладу розроблена структура методичної роботи де висвітлюються завдання колективу, основні напрямки діяльності педагогів, вихованців, батьків, різні форми методичної роботи.
Кiлькiсть переглядiв: 851